Pagina's

vrijdag 25 juli 2014

Silhouettes

Een hele mooie techniek om kaartjes mee te maken, is door in silhouette te stempelen. Vandaag laat ik enkele kaartjes zien die ik op deze manier gemaakt heb.



Bij dit eerste kaartje heb ik voor de kleuren gebruik gemaakt van materialen van Stampin' Up. Het cardstock is in de kleur Tangerine Tango. Om een sunset-effect te krijgen heb ik gebruik gemaakt van Sponge Daubers en drie verschillende inkt kleuren met elkaar gecombineerd. Van boven naar onderen zijn dit de kleuren: Tangerine Tango, Pumpkin Pie en Daffodil Delight. De tekststempel is ook van Stampin' Up, van het set 'Sentimenten'. De silhouette stempel is 'Silhouette Grass' van Joy! crafts. 



Voor dit tweede kaartje heb ik gebruik gemaakt van het stempelset 'Serene Silhouettes' van Stampin' Up. Het cardstock en de inkt zijn in de kleur Wisteria Wonder. De achtergrond is gemaakt met een embossingmal.  

En dan tot slot het laatste kaartje:




Voor dit kaartje heb ik twee stempelsets van Stampin' Up met elkaar gecombineerd, namelijk 'Serene Silhouettes' en 'Work of Art'. Het cardstock is in de kleur Pacific Point. Naast Basic Black heb ik qua inkt van boven naar onder de volgende kleuren gebruikt: Pacific Point, Marina Mist, Pool Party en Soft Sky.

Dit waren de drie silhouettes kaartjes voor vandaag. Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog. Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten