Pagina's

maandag 30 juni 2014

Gingham

Het kaartje dat ik vandaag wilde maken, bleek nog een hele uitdaging. Ik heb flink wat papier moeten weggooien voordat het eindelijk eens lukte om een bepaalde stempel (Gingham) eindelijk eens enigszins goed te krijgen. Deze stempel is namelijk anders dan de meeste, omdat het op een rol zit en je dus in een keurige rechte lijn moet rollen om het goede resultaat te krijgen. Ik dacht, dat gaat gemakkelijk langs een liniaal maar dat werkte dus niet...

Maar goed, uiteindelijk is het gelukt om iets te krijgen waar ik redelijk tevreden over ben. Mocht er iemand nog tips hebben om dit redelijk gemakkelijk te doen, laat het me vooral even weten! Ik geloof niet dat ik hem anders snel nog eens gebruiken zal.

Hoe dan ook, dit is het uiteindelijke resultaat:


Gebruikte materialen:
Stempelsets: Gingham, Flowershop & Sassy Salutations.
Inkt: Daffodil Delight, Melon Mambo, Real Red en Smoky Slate.
Cardstock: Real Red en Daffodil Delight.

Challenge:
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de kleurenchallenge van SU-per Challenges
Hiervoor moest je een kaartje maken met een gele, rode en donker roze kleur.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, wat een prachtig kaartje. Wat een leuk ruitje he die Gingham. Ik heb de stempel ook maar heb het rubber van de rol gehaald. Dat gaat erg makkelijk als je met een punt van een mesje even over de plaklijn gaat daar waar de kanten bij elkaar komen. Dan kun je de stempel heel makkelijk van de rol trekken. Met je vingers de lijmresten verwijderen en dan op foam plakken. Ideaal, zo doe ik het met al de rolstempels die op die manier rand stempels worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gonny,
      Bedankt voor je suggestie! Dat zal ik ook eens gaan proberen.
      Groetjes Cindy

      Verwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, Cindy. Helemaal vrolijk met die kleurtjes en bloemen. Leuk dat je meedoet met de SU-per Challenge. Dank je wel voor je inzending.

    BeantwoordenVerwijderen