Pagina's

woensdag 8 januari 2014

Drie kaartjes

Vanmiddag de eerste dag van dit jaar dat ik weer lekker hebben kunnen hobbyen, met drie kaartjes als resultaat.



Dit eerste kaartje is gemaakt met diverse materiaal van Stampin' Up. 

Stempelset: For the Birds.
Markers: Daffodil Delight, Real Red en Pumkin Pie. 
Punches: 1" Circle Punch en Lovely little labels.
Cardstock: Coastal Cabana. 
Designpapier: I am Me
Assecoires: Buttons in de kleur Bermuda Bay.
 
Met dit kaartje doe ik mee met SU-per challenge uitdaging #22 Designpapier.








Dit tweede kaartje is ook gemaakt met materiaal van Stampin' Up.

Stempelsets: A Fitting Occasion, Gorgeous Grunge en Zoo Babies.
Inkt: Rich Razzleberry en Old Olive.
Cardstock: Rick Razzleberry en Old Olive.









Dit is de derde en laatste kaart die ik vanmiddag gemaakt heb. Hiervoor zijn diverse materialen gebruikt.

Bloemen: Flower Shop en Pansy Punch van Stampin' Up.
Inkt: Strawberry Slush van Stampin' Up.
Tekst: Eline's Words van Marianne Design.
De embossing mal is van Darice.












2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, Cindy. De ballonnen van designpapier vind ik erg leuk. Bedankt voor het meedoen met de SU-per Challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een dotje!!! En leuk dat je met SU-per challenge meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen